Joo..viitsin sit tulla tännekin jotain skriivaamaan ja selostamaan kun ei oikeen oo mitään tekemistä ja koko elämä on taas heittänyt volttia useampaan otteeseen.
Ensiksikin,yhteiselo jari-murun kanssa päättyi ja vaellamme nyt molemmant omaa tietämme ja elin hetke sinkkuna,nyt on jo uusi ihminen elämässä..en osaa vielä sanoa mihin tämä johtaa,liian vähän olen ehtinyt tutustua. Uudessa parisuhteessa elämiseen sopeutuminen on minulle hankalaa,varsinkin kun en ole ennen tavannut tätä tyyppiä enkä tiedä hänestä mitään..noh..ei voi mitään.
Toiseksi olen päättänyt ottaa kunnolla suunnan ja elää rohkeasti oman mielipiteeni kanssa näkyvästi,entisen piilottelun sijaan. Nyt jos olen eri mieltä jostain,voin jopa sanoa sen ilman pelkoa siitä että minua katsotaan vinoon.. saavat katsoa!!! Olen löytänyt uusia ystäviä nyt päätökseni jälkeen punk-henkisistä piireistä ja olemme lähdössä 28.12 ,40 hengen porukalla helsinkiin yhdelle keikalle. "kun avaa silmät,näkee todellisuuden" se on totta koska vasta nyt kun olen tutustunut musiikkiin ja ihmisiin paremmin,näen kuinka laaja juttu se on ollut ja on yhä!!  Yllätyin täysin..noh..nyt täytyy mennä syömään, Anarkistit jotka luette tätä voin sanoa että "Just keep on,this way is right!"

Ps:reikä on todellakin hampaissa,toivottavasti et ala särkeen,kun helmikuussa vasta paikataan..