Kaikista pahoista pahin,on nyt minut löytänyt..en voi suojautua,en voi juosta karkuun,sillä sai minusta otteen. Minun on vain yritettävä kestää ja etsiä keinoa tuhota se..joku asia mikä saisi aurngonvalon polttamaan sielunpaikan poroksi..saisi paha palkkansa,saisi kärsiä kunnolla.
Koulussa vietän aikaani yksikseni,saan aina tehdä kaikki työt kun loppu ryhmä (2) vain istuvat ja kuhertelevat toisilleen..ja kun minä teen virheen,olen minä syyllinen eikä koskaan tiedon puute joka ei ole minun vikani..
Koulun jälkeen,piiloudun tänne,ATK-luokka antaa minulle hetkeksi seuran..ainoa keino saada tavata ystäviäni on messenger.siellä saan ensimmäiset kommentit ja hyvän mielen pilkahdus ehkä jopa näkyy..harvoin kylläkin..Mielessäni soi laulu" rakkaani mun,tahdon olla luonasi sun" se on kaunis ja lauloin sitä tänään helkalle jota pesin 2 tuntiatallilla..

Ehkä tää vollotus riittää..täytyy mennä saunaankin yksin kun kukaan ei halua mua mukan..miksi??en tiedä..