Lomani minä vietin,ja kuten arvasin en kirjoittanut tänne kuin kerran..se siitä lupauksestakin..vaikkei kukaan lue tätä kun joku vitun persepää soma ukrainasta ja se laittaa pelkkää spämmiä kokoajan..vittu kun mullaalkaa palaan kiinni kohta tähän touhuun kun joku vitun idiootti sai päähänsä nyt sitten laittaa mulle kaiken paskan mitä se saa vaan raapustettua..vittu!!
..toi oli tunne kuohu..siis asiaan

Kouluun palasin vasta tänän(ti)koska olin yöllä ahlmanin navetassa poijittamassa lehmää joka ei sitten poikinutkaan..huijas sekin mua..kämpäkseni sain homeisen pienen luukun mihin hädin tuskin mahtii 2 ihmistä seisomaan vierekkäin..ainoa asia mikä on hyvä on se ettei kukaan vitun idiootti ainakaan saa häirittyä mua..asun yksin huoneessa..JES!!!!!Kaikki vaan mitä olisin tarvinnut jäi..toiset farkut,dödö,,shampoo+ muut pesuaineet ja krypto lehdet..ja kaiken kauheuden huipuksi vielä olin tänän kyydillä kaupassa enkä tajunnut ostaa..vi VITTU mikä idiootti!!! tulkaa pliis ja tappakaa mt..tarvitsen sitä..